juletrepynting

Hei dere!

Herlighet, jeg sliter litt med å få det til å synke inn at det allerede er lillejulaften. Jeg mener, det er liksom julaften i morgen?! Desember har gått så fort, og jeg har omtrent ikke rukket å gjøre ferdig alle julegavene og alle juletradisjonene. Men nå begynner det å hjelpe seg… I går var pappa ute i skogen og hentet juletreet vi skulle ha i år. Det er så fint å ha en egen skog nå i disse juletider, da kan man jo bare gå ut i skogen og plukke ut det beste juletreet selv! Det er i alle fall tradisjon hos oss. Stesøsteren min kom også hjem fra Bergen i går, så nå er vi samlet alle sammen til jul! Vi hadde en skikkelig julestund i går kveld, med julekalender på tv og pynting av juletreet. Vi er bestandig litt sene når det kommer til juletrepyntingen, men nå har vi gjort det! Det blir umiddelbart så mye koselige inne når juletreet kommer opp og det blir dekorert. Nå er jeg enda mer klar for morgendagen!

(Q) Når pleier dere å pynte juletreet?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Åhh, så utrolig koselig! Spesielt det at dere hugger ned treet selv! Hjemme hos oss blir det fake, noe som kanskje er greit pga kattene. Da jeg bodde hjemme var det tradisjon å pynte lille julaften, noe jeg synes er utrolig koselig. Men i år og i fjor pyntet vi tidlig i desember.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg