det jobbes

Heihei!

Jeg føler de første dagene i desember bare har rast forbi. Jeg rekker liksom ikke stort annet enn de hverdagslige tingene her, før det plutselig er tid for senga og jeg står igjen som et spørsmålstegn om hvor dagen ble av. Vel, jeg får nok bare innfinne meg med at det er sånn dagene går – jeg blir jo tross alt like overrasket hver måned. De siste dagene har det vært mye juleaktiviteter her, og vi har både julekalender og høytlesing om morgenene. Det er så hyggelig å gjøre noe sånt før vi går videre med skole, samtaler eller andre ting. Utover det er det stort sett skolejobb som har tatt opp tiden min. Jeg prøver jo som kjent å ta igjen så mye som mulig spesielt når det kommer til norsk og historie. Men det krever naturligvis en del, og jeg har ikke hatt det største energilageret verken denne uken eller den forrige. Så jeg sitter stort sett mye med fagene på egenhånd når jeg ikke har skoletimer, slik at jeg får kommet et lite stykke videre. Litt kjedelig hverdagsoppdatering, men helt ærlig skjer det ikke stort annet enn det. Vel, håper dere har en fin onsdag 🙂

(Q) Hva gjør dere for tiden?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg