frem og tilbake

Heihei!

Det har skjedd mye de siste par dagene, og jeg har så vidt rukket alt jeg skal, dermed også blogget lite den siste tiden. Jeg har stort sett jobbet med norsk-innleveringer, historiepensum og fag, men så skjer det så klart mye annet på siden også. Jeg rakk vel aldri å si det, men nå er jeg nok en gang hjemme i Larvik for helgen. Jeg kom hit i går, og drar igjen allerede i morgen. Tiden går liksom veldig fort når jeg først reiser slik frem og tilbake, og jeg gjerne skal treffe både venner og familie på to dager, det er ikke bestandig det strekker helt til… I dag har jeg stort sett vært opptatt helt fra morgenen frem til nå, og jeg har for første gang på lenge en lørdagskveld uten noen planer, det er ganske greit! Jeg tenkte å se på en film, strikke litt, kanskje få skrevet noe og bare kose meg hjemme. Vi snakkes senere – kanskje tilbake i Fredrikstad!

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg