ved veis av enda en uke

Hei!

Nå har jeg vært litt fraværende, og det beklager jeg, men det skjer ikke så mye spennende her om dagen. Det er stort sett det samme, og dessuten går dagene relativt fort med litt av hvert på planen. Jeg jobber så iherdig jeg kan med skolearbeid, slik at jeg ikke ligger alt for langt bak klassen min. Jeg har jobbet meg helt på nivå med klassen i matematikk, og nå er det norsk jeg jobber mest med. Språkhistorie, teori, skriving, ja… Dere ser poenget – ikke nødvendigvis så mye å dele fra hverdagen. Jeg har også glemt litt å fortelle at jeg skal hjem på permisjon i helga. Jeg har egentlig visst om det en stund, men slikt går fort i glemmeboka. Jeg har gjort et forsøk på å pakke litt i går og i dag, og skal dra avgårde i formiddag, eller klokken to. Da går jeg til togstasjonen, toger til Moss, tar ferga til Horten og blir hentet der. Så dagen i dag blir nok en anelse hektisk, men jeg får bare henge med så godt jeg kan. Vi snakkes fra andre siden av Oslofjorden!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg