lykke på fredag den 13.

Hei dere!

I dag og i går har høstværet tatt seg en pause her i Fredrikstad, og vi har hatt to solfylte (nesten), og ikke så altfor kalde dager. Det er veldig deilig, og selv om vi ikke er ute stort mer enn en halvtime om dagen, merkes det at det er litt sol på himmelen. Jeg gikk en tur langs Værstestien her på Kråkerøy i går, som er en veldig hyggelig og fin sti/runde langs det gamle industriområdet her i byen, og den går også langs Glomma. Litt natur oppi bylivet! I går var det også fredag den 13., og jeg er ikke akkurat overtroisk av meg, men det er klart det snakkes om når akkurat den dagen dukker opp. Så kommer det ironiske: mens jeg gikk tur i det fine været på den fine stien, fikk jeg øye på en firkløver. Lykke på en ulykkesdag! Jeg plukket den opp, og på samme sted, falt øyet mitt på enda en. To firkløvere! Jeg satte meg på huk for å se om det virkelig var to firkløvere jeg hadde funnet. Det var det altså, men det stoppet ikke der… I den samme ‘kløverbuketten’ fant jeg enda to til. FIRE FIRKLØVERE PÅ SAMME STED – på fredag den trettende. Dere kan se for dere reaksjonen min. Jeg storsmilte og jublet nesten der jeg satt, haha. Det var bare så innmari morsomt, og spesielt på en slik “internasjonal” ulykkesdag. Nå kan jeg vel strengt tatt håpe på lykke for resten av livet – fingers crossed!

(Q) Har dere funnet firkløvere før?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Så bra Mathilde, du har alle forutsetninger for å gjøre det bra i fremtiden, på grunn av den jenta du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg