palmesus og dus

Hei dere!

Jeg hadde nesten glemt at jeg har en hel del bilder å vise dere fra ferieturen vår til Kroatia i høstferien. Nå har jeg gått gjennom dem, og sortert litt, slik at jeg laget flere innlegg med bilder og slikt… Som jeg sa litt om, hadde vi det veldig deilig og varmt – vi var egentlig veldig heldige med været, for det var meldt regn helt til siste liten. Vi hadde sol og nærmere 30 grader bortsett fra én dag – så deilig! Dagene ble stort sett tilbrakt ved bassenger med en drink i hånda og en bok i den andre, med andre ord, skikkelig ferieliv. Jeg leste faktisk ut to bøker på ferien, og det må jeg si meg litt stolt over. Vi bodde på et hotell-resort-lignende greie, hvor vi bodde i små leiligheter på et stort område. Det lå veldig vakkert til, og vi hadde Adriaterhavet redd utenfor grensen til resorten! Det var skikkelig idyllisk med palmer, blått hav og ferieelementer. Her er først og fremst noen bilder fra stedet vi bodde, det var så koselig der.

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært avgårde i ferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg