enda en ny tatovering?!

Heisann!

Nå er jeg tilbake til andre rutiner igjen, og har kommet meg til rette med utpakking og annet hverdagslig her i Fredrikstad. Jeg skulle ha stukket innom bloggen tidligere, men har jobbet såpass mye med skole og matematikk at jeg ikke har rukket å tenke tanken før nå. 

Uansett, så fortalte jeg dere jo såvidt at jeg hadde gjort noe veldig spennende aller siste dagen vår på Brac. Vi ventet på å bli hentet av bussen, og måtte sjekke ut av rommet vårt tidlig på morgenen, så vi hadde noen timer å slå ihjel. De andre la seg ved bassenget og prøvde å slikke den siste resten av sol før vi skulle reise hjemover, men stesøstra mi og jeg, vi la ut på tur. Jeg hadde ganske klart bestemt på forhånd, før vi dro til Kroatia, at jeg skulle ta tatovering mens vi var der nede. Den eneste ulempen er jo at man ikke kan bade eller være i alt for mye sollys med en fersk tatovering, og det var derfor vi ventet til siste dagen. Thea var med meg som moralsk støtte, og vi gikk til sentrum av Supetar før vi fant tatoveringsstudioet. Jeg avtalte med han som jobbet der, og vi satt i gang med skissering og slikt. Selve tatoveringen tok bare tjue minutter, og mange vil nok si at jeg tok den på et relativt vondt sted. Jeg tok den på innsiden av armen ved bicepsen – tynn hud, og rett inn i muskelen. Heldigvis har jeg en høy smerteterskel, og synes ikke den gjorde så altfor vondt (den svei heller, jeg fikk aldri ordentlig vondt). 
Så, selve tatoveringen min er en gitar med en g-nøkkel. Jeg er en skikkelig musikkelsker, og musikk er kanskje min aller største lidenskap. Jeg følte designet og formen på denne tatoveringen passer meg veldig godt, og jeg føler heller ikke at den er noe ‘alle andre’ har. Jeg er med andre ord helt forelsket!! Bare se, liksom *hjerter i øynene*!

(Q) Hva synes dere om tatoveringen?
(Q) Har dere noen tatoveringer?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg