på Norsk jord

Heihei!

Nå sitter jeg godt plassert på sengekanten og pakker på ny saker fra en koffert til en annen. Sent, sent i går kveld/natt kom vi hjem fra en uke i varme og sol. Vi fikk litt tid på øya i går før vi måtte dra, og da takk jeg faktisk å gjøre noe veeldig spennende som jeg skal lage et innlegg om snart. Vi tok så fergen fra Brac til Split og ble hentet av en buss der som tok oss til flyplassen. Igjen hadde vi masse tid å slå ihjel, pluss at flyplassen og gatene var overbefolket. Ikke veldig gøy, men vi kom oss gjennom med litt snacks og sitteplasser på gulvet, hehe. Flyturen hjem et ikke så lang, men klokken var vel nærmere elleve da vi landet, og fra Gardemoen og hjem er det noen timer. Dermed kan jeg si at jeg er en smule sliten i dag, men kan i det minste se tilbake på en skikkelig hyggelig og deilig ferietur! Nå skal jeg bare pakke ferdig det siste og så drar jeg snart tilbake til Fredrikstad igjen. Mye pikkpakk og reising og styr, men det venner en seg til – heldigvis! Vi snakkes 🙂

(Q) Har dere vært i Kroatia før?

(Q) Hva har dere gjort i høstferien?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg