kaffen innendørs

Heisann!

I dag er jeg hjemme alene på formiddagen, for de andre i huset er naturligvis på jobb og skole. Så da jeg våknet i morges gikk jeg rett ned på kjøkkenet og laget meg en kopp glovarm kaffe – eller en pumpkin spice latte siden det tross alt er skikkelig høst nå. Utenfor er det skikkelig høstvær, og det regnet en god del. Vinden er sur, temperaturen er kald… Jeg hadde tenkt til å gå en tur i dag, men må nesten revurdere den tanken. Jeg satt i alle fall innendørs i godstolen i stua og så på en serie mens jeg nøt kaffen og strikket litt. Nå er jeg forresten i gang med å strikke votter, det skulle bli mitt neste prosjekt, og nå er jeg i gang. Det er så gøy når man forstår hvordan det skal gjøres, jeg er allerede på andre par! Tidligere i formiddag kom farmor innom, for hun hadde med seg et par kofferter som vi skulle få låne og pakke i til Kroatia-turen (vi innså plutselig at vi hadde to kofferter for lite, hehe). Så da ordnet det seg, og jeg har endelig kommet i gang med å pakke feriesakene. Det er ikke meldt sinnsyk varme og sol mens vi er der nede, men det blir jo varmt, så sommerklærne ligger nå pent i kofferten. Vi reiser i morgen formiddag, for flyet vårt går halv fem fra Gardemoen. Så dermed går nok stort sett hele morgendagen til reising og slikt! Vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan starter høstferien deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg