gjensyn med bestevenner

Heisann!

I skrivende stund sitter jeg hjemme på rommet mitt i Brunlanes. Det er en skikkelig blanding av følelser å komme hjem for noen dager. Jeg er veldig fornøyd og glad for å se alle igjen, og for å være i skikkelig hjemmekoselige omgivelser, men så er jeg også litt spent og nervøs (det er vel sånn når man har vært borte fra all normal hverdag i fem uker). Men for all del, det er veldig deilig å være hjemme på besøk, og jeg merker tross alt hvor mye jeg savner Larvik og det vante hjemme. Da er det ekstra koselig å komme hjem på en svipptur, om det så bare er for en helg. 
Jeg dro med toget halv ett fra Fredrikstad i går, og tok Moss – Horten-ferga før jeg ble hentet og kjørt hjem fra Horten. Det var veldig stas å se igjen familien, og vi har kost oss masse sammen på den tiden jeg har vært hjemme foreløpig. På kvelden, rundt klokken syv, kom Maren, Helene og Marie på besøk – og firkløveren var reunited! Det var den største gjensynsgleden å se hverandre igjen, og jeg merket ekstra godt hvor mye jeg har savnet dem. Vi hadde naturligvis masse å oppdatere hverandre på, og skravlet i timevis. Vi farget forresten også håret mitt (!!), så det skal jeg få lagt ut bilder av. Vi så på film, Nytt på Nytt, og enda litt mer før de dro hjem nærmere klokken ett i natt. Men herlighet, så innmari godt det var å se de igjen!

(Q) Hva har dere for helgeplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg