hjem på permisjon

Hei på dere!

I dag har jeg så smått drevet å pakket litt. Eller, det er kanskje å ta i, jeg har lagt frem litt saker som skal pakkes ned og som skal tas med hjem i morgen. Jeg skal nemlig på min første permisjon! Jeg skal innrømme at jeg er veldig nervøs, det er liksom en helt annen setting og helt andre situasjoner enn det jeg har vennet meg til over de siste fem ukene nå… Men jeg gleder meg enormt til å se familie og venner igjen! Det skal bli veldig godt å se folkene, skravle masse og bare ha det koselig sammen. Jeg har ikke lagt noen store planer, utenom at firkløveren skal samles i morgen kveld. Jeg skal jo først og fremst ikke stresse meg ut når jeg er hjemme for en helg, så jeg er spent på å se hvordan det går, og hva jeg gjør iløpet av de få dagene. For øyeblikket har vi akkurat blitt ferdig med yoga for dagen, og skal snart spise middag. Jeg får oppdatere dere når jeg har kommet til Larvik – vi snakkes!

 her om dagen var vi forresten på Litteraturhuset i byen for å høre på et ganske spennende foredrag om Sørøst-Asias verdensrolle, veldig informativt og aktuelt!

(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg