en liten ting jeg savner

Heisann!

Midt i uka, snart midtveis i september. Herlighet, så raskt tiden går. Eller, her må jeg nesten arrestere meg selv litt – for dagene går utrolig sakte, kjenner det ut som, men ukene flyr plutselig forbi. Jeg skjønner ikke helt hvordan det har seg til… Men jo, trettende september, høsten begynner å treffe inn. Her i Fredrikstad har det vært et skikkelig ruskevær de siste dagene. Masse regn, enda mer regn, bittelitt oppholds, regn igjen. Og da snakker vi skikkelige regnskurer! Jeg var ute og gikk tur sammen med en av jentene her i går, og vi trodde vi var heldige med været. Det tok ikke mer enn to minutter før vi var dyvåte og måtte søke ly under et tre, haha. Sånn er vel høsten! 

Kom over disse bildene i albumet mitt på harddisken. Er det noe jeg savner med å ikke være hjemme, så er det gården – nå vokser det så mye der. Bjørnebærene og, ikke minst, blåbærene er så gode på denne tiden av året. Jeg rakk å plukke noen bokser med blåbær før jeg dro, men det skal sies at jeg savner å gå ut i hagen for å plukke dem. Å bo på gård generelt er noe jeg elsker, og det har jeg vært tydelig på lenge. Jeg er stolt av det, og kan ikke tenke meg noe mer idyllisk… Stort savn!

(Q) Har dere noen bær eller frukter i hagen på denne årstiden?
(Q) Hvordan er deres uke så langt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg