september og kjedsomhet

Hei!

Det ble litt opphold fra blogging og oppdatering denne uken. Jeg har ikke helt hengt med på noen sosiale medier, egentlig. Det er jo ikke allverdens som skjer, og det går som regel i det samme. Så hverdagslige oppdateringer kan fort bli kjedelige. Det er lørdag og helg, som betyr mye mindre aktivitet på posten her. Vi finner på litt ting, men det skal likevel litt til for å fylle en helg med moro og ulike aktiviteter når vi har en plan som må følges – enten det er helg eller ukedag. Jeg har ikke vært helt i toppform denne uka, og det er vel kanskje hovedårsaken til at jeg har vært litt fraværende. Jeg har ikke følt for å skrive masse eller late som om jeg har mye å dele med dere, når jeg ikke akkurat er på topp. Det bedrer seg sikkert snart, men det har vært litt ekstra mye hodepine og slitenhet de siste dagene – som har resultert i veldig dårlig søvn… Men nå har jeg kommet meg litt, og har sovet bra i natt. Krysser fingrene for at jeg blir litt opplagt utover! Ellers går det mye i strikking. Jeg har blitt bitt av strikkebasillen, og er godt i gang med par nummer to. Har innsett at jeg blir sånn husmor som strikker sokker til alle sammen til jul i år, haha! Neida, men det er innmari ålreit å ha noe å drive med her. Ha en fin lørdag!

(bilde hjemmefra, fant det i arkivet – savner lille Berta)

(Q) Hva gjør dere i helgen?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om at hverdagene fort kan føles litt kjedelige. Spesielt i forhold til å dele ting på sosiale medier. Alt det morsomme skjer liksom i helgen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg