ingen helgefølelse

Hei på dere!

Denne uka har vært slitsom, jeg skal være såpass ærlig med dere. Jeg har stort sett bare spist, strikket, hørt på musikk, sett på TV-serier og sovet. Så klart har det skjedd et par andre ting også, men det er liksom slik dagene blir her – i tillegg til behandling, naturligvis. Jeg er snart ferdig med sokkene som jeg startet å strikke for en uke siden. Eller, jeg er snart ferdig med den ene! Det er skikkelig gøy når man får dreisen på det – jeg som omtrent aldri har strikket før… 
Da jeg våknet i dag merket jeg fint lite til at det var fredag. Det blir litt sånn her, for dagene er jo stort sett like, og det er ikke så mye som skiller helg fra hverdag. Jeg hadde faktisk glemt at det var fredag allerede, men fikk fort merket det da jeg fikk noen helge-snaps hjemmefra, hehe. Så helgefølelsen er ikke helt på plass enda, men det kommer vel kanskje litt utover ettermiddagen. Vi får snakkes senere, nå skal jeg ut en liten tur. 🙂

(Q) Hva er deres planer for helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg