ta seg til rette

Hei!

Takk for så mange fine ord og lesninger på mitt forrige innlegg. Jeg ville ikke være vanskelig, men jeg ville at dere skulle forstå litt mer om meg og mitt. Jeg må innrømme at det kjennes litt rart å skulle blogge nå. Det er ikke helt det samme, og jeg føler ikke jeg har masse å skrive om. Gårsdagen var hektisk, veldig hektisk. Vi reiste hjemmefra klokken 7, og var i Fredrikstad 10. Det ble samtaler, jeg fikk tildelt rom, og ordnet med det i lange tider, og jeg skulle sosialisere meg litt med de andre her. Det var mye som skjedde, så jeg var naturligvis veldig sliten da kvelden kom. I dag har det også vært mye på gjøre-lista, men det meste er over. Jeg har begynt å ta meg litt til rette, og det er fint. Men det er også en lang prosess. Så vi får snakkes, jeg tenkte bare jeg skulle komme innom med en rapport. 🙂

(Q) Hvordan er deres dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg