søndagsmorgen i august

Hei på dere!

Jeg har nesten akkurat stått opp, og må si at jeg fortsatt føler meg stup trøtt, haha. Det kommer seg nok.. Kaffen min står plassert på nattbordet ved siden av meg, så jeg skal nok få kviknet litt i løpet av den neste timen. I går hadde pappa og stemoren min fest her hjemme, eller ute i låven vår – en sommertradisjon de pleier å ha. Jeg holdt meg stort sett inne og holdt på med mitt, men hjalp smått til med å rydde litt underveis. Men en stor gjeng, glade, høylytte mennesker gjør det en anelse vanskelig å få sove, hehe… Så det tok sin tid før jeg kom meg i seng, eller før jeg sloknet, men det er da helg (og om jeg ikke er helt i takt med døgnrytmen er ikke verdens undergang). Så nå skal jeg snart få puttet noe sminke på trynet mitt, før jeg blir plukket opp av Marie, Maren og Helene. Vi skal på en workshop for noe utrolig morsomt i dag – jeg tenkte å blogge mer om det senere i dag. Det er en utrolig fin sak, så jeg gleder meg til det! Ha en fin søndag 🙂

(Q) Hva skal dere finne på i dag?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg