gode fredager

Heihei!

Jeg hadde nesten glemt at det allerede var fredag da jeg satt i klasserommet i går. Men vi startet jo skolen på onsdag i år, og da blir jo naturligvis uka litt kortere når fredagen kommer såpass fort. Men det var deilig, tross alt. Vi jobbet med medie, som vi har på fredager, og skulle lage noe som representerer klassen vår. Det ble en scene/dokumentar av noe vi er veldig typiske på, og det var veldig morsomt både å lage, filme og produsere! Da jeg kom hjem ringte kollegaen min, Sigrid, og lurte på om jeg hadde lyst til å komme innom der den ettermiddagen. Det takket jeg veldig gjerne ja til, og var hos henne rundt klokken fem. Vi hadde det utrolig hyggelig sammen, spilte masse spill (nostalgi med brettspill), drakk kaffe og skravlet en masse. Jeg elsker slike fredagkvelder, det er så gull verdt! Jeg ble der i en del timer, og innså etter hvert at jeg burde komme meg hjemover. Vel hjemme igjen slet jeg med å komme meg i seng, og var oppe til et godt stykke ut på natta for å høre på musikk og og drikke Pepsi Max, haha! Nå har jeg i alle fall kommet meg opp, og skal senere i dag møte ei venninne på kafé i Sandefjord. Det ser jeg skikkelig fram til, er så lenge siden vi så hverandre sist. Vi blogges!

(Q) Hvordan var deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg