garden wedding

Hei, dere!

Jeg sitter her med et eneste stort smil om munnen når jeg ser gjennom bildene fra lørdagens bryllup. Alt var så perfekt, akkurat slik man drømmer om – slik man ser for seg det perfekte hagebryllup. Jeg var jo fotograf gjennom hele dagen, og var derfor med tante da hun skiftet til kjolen, og gjorde seg klar. Det var en skikkelig opplevelse… Derfor satt jeg heller ikke stille under seremonien, jeg fløy rundt og knipset bilder. Jeg tenkte i hovedsak jeg skulle poste bilder av litt mer detaljer og ‘bakom’ seremonien for dere. Resten sparer jeg nesten til brudeparet, tror jeg. Vi får heller se om jeg poster noen av bryllupsbildene senere. Men tilbake til den store dagen – det var altså så vakkert, og helt gjennomført. Jeg er så glad på tante og onkel sine vegne, de to er perfekte sammen! Jeg blir nesten rørt av å sitte her og tenke på det. Vel, håper dere liker bildene, så snakkes vi!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i hagebryllup før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg