fri på ordentlig

Hei, dere!

I går ble en dag som i utgangspunktet var uten planer, men så ble jeg spurt om å være med som fotograf på en sak sammen med en av kollegene mine. Det var en helt nydelig og sterk sak, som gjorde skikkelig inntrykk. Det gjør meg litt ekstra glad at de ville ha med meg som fotograf i tillegg – det gir meg en god tillitsfølelse. Det tok litt tid, og deretter var det tilbake på jobben for å ordne med bildene og slikt. Dermed gikk noen timer av dagen allikevel. Så er vi jo egentlig på hytte denne uka, som jeg har sagt tidligere, men vi er litt fleksible. Jeg sover her hjemme, og tar en tur ut på hytta, gjerne om ettermiddagene og kveldene. Så jeg var naturligvis der i går kveld. 
I dag har jeg startet dagen skikkelig langsomt, og jeg har fri (sånn helt ordentlig, hehe) hele dagen! Jeg har satt meg ti rette med en ny bok, og har allerede kommet et godt stykke inn i den. Deilig følelse! Nå har jeg nettopp kokt meg en kopp te, og skal sminke meg litt. Maren og jeg avtalte akkurat at vi skal gta en tur sammen på kafé i dag. Det blir så koselig!

(Q) Har dere noen ordentlige fridager i sommer?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg