ganske ålreit jobb

Heihei!

Det er en passelig trøtt versjon av Mathilde som skriver nå. Jeg jobbet ekstremt lenge, og ganske hardt i går, men herlighet, så gøy det var! Jeg Startet på en festival i Skråvika i Stavern, en helt utrolig koselig plass og veldig morsom festival. Der fikk jeg blant annet se Ravi og Dance with a Stranger opptre, og jeg fikk pratet litt med folkene der og arrangører og slikt. Jeg løp en del fram og tilbake foran scenen og knipset bilder (fordel med å være journalist, man kommer tett på alle de kjente ansiktene, haha). Så dro jeg videre til Fredriksvern Verft, også i Stavern, hvor det var konsert med amerikanske Lissie. Hun er helt fantastisk flink, og jeg har likt henne i lange tider. Det var en superdeilig konsert, og en helt annen stemning enn det var på festivalen. Men likevel var begge stedene gøy å få med seg. Her også fikk jeg ta en del bilder foran scenen, noe som resulterte i et par utrolig kule konsert-shots av Lissie! Da konserten var ferdig, og jeg (nok en gang) hadde snakket med publikum og arrangører, var jeg så heldig at jeg fikk treffe Lissie, og intervjue henne. Det var en skikkelig opplevelse for meg, jeg ser jo så opp til henne. Hun var så kul, og hele utstrålingen hennes var til å bli glad av, hun var bare så hyggelig! 
Da klokka slo midnatt dro jeg til kontoret for å skrive ut en av sakene, og ordne bildeserie og diverse. Jeg ble faktisk sittende på jobb helt til klokka halv fire i natt, men jeg hadde det så gøy med å skrive at jeg glemte tiden helt… I dag dro jeg inn for å skrive den jeg ikke rakk i natt, og det gikk unna på et par timer. Så nå har jeg bare (enda) en konsert jeg skal dekke i kveld, så kan jeg si meg ferdig med helgevakta, hehe. Jeg har gjort en masse, men det var verdt hver eneste time med arbeid! 

(Q) Har dere vært på noen konserter i sommer?
~Mathilde~
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg