a day off

Hei!

I dag våknet jeg med en skikkelig uggen følelse i hele kroppen. Hater når den følelsen brer seg utover hele meg, og bare gjør noe med humøret og ikke minst formen. Jeg skjønte at jeg ikke var i tipp topp stand. Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg er bare generelt slapp i kroppen, og tung i hodet. Satser på at det går over kjapt, for jeg er ikke så gira på å bli syk nå. Jeg sendte en melding til sjefen min, spurte om det var greit å ta en dag borte fra jobb. Det var ikke noe problem. Det hadde ikke vært så gøy å gått rundt med en følelse av at jeg skuffet jobben ved å bli hjemme en dag – men det slipper jeg heldigvis nå. Godt å ha fine kolleger! Jeg krysser fingrene for at denne dagen hjemme hjelper litt på kroppen, og at jeg er klar for en småhektisk dag i morgen. Da er det et par konserter som skal dekkes. Jeg får komme meg under teppet igjen, og binge YouTube-videoer og Netflix. Haha, uff, jeg høres en smule stakkarslig ut – men det går bra altså. 🙂

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg