SAN FRANCISCO VLOG

Hei dere!

Det er ikke så lenge siden jeg delte Los Angeles-vlogen min med dere, og det stopper jo ikke der… Jeg vlogget absolutt hele turen, og har neste stopp klart for dere. San Francisco var, som dere har skjønt på innleggene mine, helt fantastisk og nydelig og vakkert og alt!! Jeg håper det skinner litt gjennom i denne vlogen. Det går litt tregt med redigeringen nå på grunn av at jeg jobber hele uka, men neste gang dere får se, er vi i Las Vegas. Håper dere liker denne videoen, først og fremst!

(Q) Hva synes dere om vlogen?
(Q) Har dere vært i San Francisco?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg