tar opp tiden

Heisann!

Jeg beklaget at jeg ikke har fått til å være spesielt aktiv, i forhold til hva jeg har vært tidligere i sommer. Det var en tilvenning å starte fullt med jobben igjen, spesielt med kveldsvakter. Jeg starter å jobbe klokken 13.30, og jeg rekker jo ikke så mye før det. Jeg sover gjerne til litt ut på formiddagen, men har alarm på klokken 10 – vil ikke kaste bort de timene jeg har før jeg starter på jobb. Så slutter jeg ikke før klokken ni, og da har jo det aller meste av dagen gått. Jeg legger meg riktignok ikke før et stykke over midnatt, men jeg jobber med å la det bli stadig litt tidligere hver kveld. Prøver, i alle fall, haha! Jobben som kveldsvakt er litt annerledes, jeg jobber sammen med de andre fra halv to til fire, og deretter er jeg alene på kontoret. Da har jeg ansvaret for å rykke ut dersom det skjer en ulykke eller noe lignende. Jeg skriver også noen saker som vanlig, men hovedfokuset er på å være på vakt om noe skulle skje. Så i går hadde jeg en ganske hektisk dag, først var jeg på en leteaksjon litt nord i kommunen, og deretter på en trafikkulykke på motorveien her. I dag har det derimot vært roligere, men jeg har jobbet med en annen, stor sportssak. Nå er det deilig å være hjemme, og jeg skal lade opp til resten av jobbuka. Mulig det ble litt mye snakk om jobben nå, men jeg har ikke akkurat gjort spesielt mye annet disse dagene 🙂

(Q) Hvordan er uka deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg