tilbake til jobbing

Hei, dere!

I dag måtte jeg ha på alarm litt tidligere enn jeg vanligvis våkner, vi snakker klokken 10. Jeg har, helt siden jeg kom hjem fra USA, vært ganske døgnvill, og dermed falt inn i en mindre ålreit døgnrytme. Jeg sovner litt senere enn jeg foretrekker, og våkner definitivt senere enn jeg foretrekker. Men jeg jobber med å prøve å snu det, i alle fall litt. hehe. I dag starter vikariatet mitt på jobb, og det lille jeg har jobbet frem til nå i sommer har vært frilans. Fra og med i dag starter jeg på en uke med kveldsvakt. Det vil si, jeg starter på jobb halv to, og slutter ni – kan også hende jeg jobber utover den tiden noen dager (kommer helt an på hva jeg jobber med). Det er det som er så morsomt med journalistyrket; ingen dag er lik! Man vet liksom aldri helt hva man går til, og kan ha to vidt forskjellige saker på to dager. Jeg blir stadig fascinert over jobben min… I og med at det er første dag i vikariatet i dag, har jeg ikke anelse om hva jeg blir satt til å gjøre. Det vil vise seg.. Jeg har i alle fall kommet meg opp i rimelig tid, og har hatt en time på å somle meg denne morgenen. Det er enda en stund til jeg skal på jobb, men jeg liker å ha litt tid før det uansett blir jobb i hele ettermiddag og kveld. Nok om det, men det er slik uken min blir seende ut, så vet dere i alle fall! Ha en super ukestart 🙂

(Q) Har dere sommerjobb i år? 
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg