LOS ANGELES VLOG

Hei!

Jeg har så klart vlogget på turen vår til USA, og jeg hadde med meg de lille GoPro-kameraet omtrent overalt! Jeg gjorde mitt beste for å vise dere så mye av byene som mulig, og har prøvd så godt jeg kan å filme masse. Jeg gjør det sånn at vloggene blir delt opp i byene jeg var i, så vi starter med Los Angeles, hvor dere får se alt vi gjorde de første dagene våre i USA. Nå holder jeg på å redigere San Fraancisco-vloggen, og den kommer nok snart, den også. Så nyt videoen, håper dere liker den!!

(Q) Hva synes dere om vlogen?
(Q) Har dere vært i LA?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg