waterfall

Hei!

Jeg kom over disse bildene fra turen, foran en av de mest eksotiske og vakreste fossefallene jeg har sett, i Golden Gate Park. Så masse vakre farger, så fint ‘komponert’, liksom. Jeg blir så glad av å se tilbake på det, for denne parken kunne jeg gjerne opplevd igjen! I skrivende stund gjør jeg en del ting på én gang. Har vært ute med jentene og spist is på brygga tidligere i dag, og kom hjem for ikke så lenge siden. Nå har jeg sett på et par YouTube-videoer, og redigerer vloggen fra San Francisco. I tillegg ordner jeg meg bursdagsfesten til ei venninne senere i kveld. Og på toppen av det klarer jeg ikke legge vekk boken jeg leser, så jeg har litt å bedrive – men ikke noe stressendes heldigvis, hehe 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere noen planer for i dag?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg