streets of ‘Frisco

Vegas time: 00:45

Jeg har allerede sagt det, men jeg gjentar meg: Jeg har ikke vært min siste gnag i San Francisco! Jeg drar tilbake så raskt jeg får muligheten. FOR en by – gatene, husene, vennligheten, butikkene, bygningene, kysten, severdighetene, roen. ALT. San Francisco går under mange kallenavn, ett av dem er “The City”, for det er den byen. Som har alt, som er alt man trenger. Det kan jeg signere under på. Forelsket. Bare se på det massive bildedrysset under, jeg håper du ser hva jeg ser, det er bare helt nydelig!

(Q) Har dere vært i “The City” før?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg