San Francisco’s charming houses

California Time:  05.00

For noen hus. For noen konstruksjoner. For noen mesterverk –  i mine øyne! 
Jeg har forelsket meg helt i denne fantastisk vakre byen, og kan slå meget fast at jeg kommer tilbake. Vi drar til Las Vegas i dag, og det er nesten smålig vemodig å ta farvel med denne fine byen. San Francisco passet meg utrolig godt, både i bystil, utseende og den ganske rolige atmosfæren som er her. Midt i blinken for meg. Det er nesten sånn at jeg har lyst til å kikke på studier her, hehe. Jeg mener det, jeg er helt betatt av byen!! Dette innlegget skal jeg, ene og alene, vie til husene her. Fy søren, så mye vakkert, søtt og sjarmerende! Nesten litt britisk eller Notting Hill-preg over det. Det var rett og slett kjærlighet for øynene. Jeg føler nesten at jeg blir inspirert bare av å gå rundt og kikke på husene og bygningene her. Jeg kan virkelig anbefale San Francisco, hele byen er et must – SÅ. HIMLA. VAKKERT.!!

(Q) Hva synes dere om bildene og stilen?
(Q) Har dere vært i San Francisco før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg