the pink wall, Melrose ave.

LA time 23:41

Hei
Som jeg nevnte for dere tidligere, var jeg på en kjøretur rundt om i Hollywood-områdene sammen med broren og stefaren min på onsdag (det er lørdag for oss nå), og da fikk vi sett både Rodeo Drive, som jeg postet et bildedryss fra, og vi kjørte til Melrose Avenue. Her fant vi den verdenskjente rosa veggen til butikken Paul Smith. Jeg ble omtrent starstruck bare av å se “the pink wall” – som også er LA’s mest fotograferte vegg. Den var faktisk ikke rosa over hele veggen lenger, slik den har pleid, kun en av sidene var sjokk-rosa nå. Det var i starten av juni at den største veggen ble malt i striper av regnbuens farger for å hylle pride-month. Jeg har bilder fra den også som jeg kan vise senere. Det var uansett sinnsykt artig å ha fått med seg den verdenkjente ‘pink wall’!!

(Q) Har dere også vært her?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg