så kom sommerferien!

ENDELIG. Herlighet, så deilig!!!

Nå er jeg ferdig med mitt andre år på vgs, og de to årene har gått unna i en rasende fart. Og allikevel kan det føles som evigheter siden jeg startet i første klasse. Merkelig, det. Men nå er jeg altså ferdig. De andre har skoledag i morgen også, eller klassen spiser og koser seg sammen, og takker for i år – så er det ferie. Men jeg drar jo til USA i natt, og hadde derfor min siste dag i dag. Det er litt rart. Jeg har fullført tolv år med skole per dags dato. Det er kun ett år igjen, ett kort, lite år. Men først, sommerferie. Og det kjennes så dødsens deilig ut å bare kunne senke skuldrene ned, og glemme alt skolearbeid og stress for en stund. Nå skal jeg nyte denne sommeren så godt jeg kan! Jeg var og gjorde noen ærender i byen etter skolen i dag, og måtte blant annet handle med stesøstra mi, derfor kom jeg hjem for ikke svært lenge siden. Nå driver jeg med den siste lille pakkingen, før jeg lokker kofferten og sier meg klar for avreise. Tror det aller meste er i boks nå. Flyet vårt går klokken seks fra Gardemoen i morgen tidlig, så vi skal kjøre i halv to-tiden i natt – tjohei! Så skal jeg innrømme at jeg er litt spent på så mange timer i fly. Jeg er generelt ikke redd eller ukomfortabel med å fly, men jeg lurer litt på hva jeg skal fordrive tiden med, hehe :-)Det skal nok gå fint, se… Senere i kveld skal vi ut og spise med familien, for å feire at Mikael er ferdig med grunnskolen, etter vitnemålsutdelingen hans. Det blir sikkert veldig hyggelig, jeg må bare ha pakket og klart alt sammen før vi drar ut på restaurant. Neste gang vi snakkes blir sikkert fra USA, så enn så lenge – so long!!

(Q) Har dere også ferie nå?
(Q) Hva er deres sommerplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg