velkommen, helg

Hei!

I dag hadde vi omtrent bare forberedelser til eventuell muntlig eksamen hele skoledagen. Det gjaldt både engelsk og samfunnsfag, for det er faktisk bare en uke til, i dag, om jeg vet om jeg kommer opp til muntlig eksamen eller ikke. Jeg krysser jo så klart fingrene for ingen flere eksamener dette året, men jeg kan nok ikke regne med at jeg slipper unna lett heller… Så dagen har for det meste bestått av å lese tekster, jobbe med oppgaver og snakke litt i grupper om ulike kompetansemål og ting vi bør kunne osv. Det rakk ikke helt å synke innover meg i går, men halo – det er jo juni!! Sommer, liksom. Det har gått så latterlig fort, dette året. Jeg kan faktisk ikke tro det. Men til å være andre juni, er jeg ikke spesielt imponert over været. Grått, litt regn, yr, kaldt, sur vind, og overhodet ikke noe t-skjorte-vær. Men det får vel komme seg etter hvert. Nå er jeg bare klar for helg. Det har vært en helt vanvittig slitsom uke fra min side, og jeg vil bare bruke hele denne dagen på å senke skuldrene mine ned litt. Jeg skal jobbe litt i pinsen, som vil si at jeg har noe jobb både i morgen og på mandag. Men det er jeg bare glad for, er en stund siden jeg har drevet freelance-jobb. Ha en fin start på helgen!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
(Q) Hva har dere for planer i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg