det er juni!!

Heihei!

I går ble altfor stressende, og jeg styret med tog, venting, tog, båt og litt vandring for å komme meg på andre siden av Oslofjorden. Jeg var i Fredrikstad (ikke noe veldig stor årsak), og hjemme igjen før ettermiddagen var omme. Dagen ble dermed ganske hektisk, og jeg hadde i tillegg hodepine av en annen verden. Jeg tror jeg begynner å bli syk, eller så er det den teite allergien igjen, og det er jeg ikke akkurat veldig happy for. Hovne mandler, rennende og tett nese om hverandre, og et hode som er nær å ta knekken på meg. Uansett, da jeg kom hjem var jeg såpass sliten og trøtt at jeg sovnet så fort jeg traff sengekanten. Jeg liker vanligvis ikke å sove på dagen, men i går klarte jeg ikke noe annet enn å slokne ? og jeg sov jammen meg i noen timer også? Jaja, sånn får det være i blant.

I dag har jeg vært på jobb, og det ble en liten stund siden sist jeg var det. I og med at det var helligdag forrige torsdag. Jeg fikk laget en frohåndssak på finalen i Paradise Hotel, hvor en av finalistene er fra Larvik. Så rykket jeg også ut til en ulykke for å ta bilder og snakke med politi. I tillegg hadde jeg en evalueringssamtale i dag, som gikk på jobben jeg har gjort som praksis-student i avisa. Sjefene mine hadde sendt inn en evaluering av meg til skolen, og jeg la frem noe av arbeidet mitt for læreren min. Det hele gikk utrolig bra, og jeg fikk en 6?er i faget! Det er også avgangsfag i år, ne som gjør det ekstra deilig å få toppkarakter!

(Q) Hvordan har dere det i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg