mot mai sin ende

Hei!

I dag slo det meg at det er kun to bittesmå dager igjen til første juni. Første sommermåned. To bittesmå dager til det liksom ‘offisielt’ er sommer. VI får nå se på det, men det er i alle fall teoretisk sett sommer i overmorgen. Wow. Jeg blir litt satt ut av å tenke på det. Snart halvveis i 2017 liksom. Snart ferdig med andre klasse. Mye som skjer snart, egentlig. Sommeren er like rundt hjørnet!

I går og i dag har jeg hatt skikkelig daffe dager. Eller, dagene har ikke vært så rolige, men jeg har vært helt utslått – skikkelig daff og sliten, liksom. Jeg hadde håper jeg skulle få litt energi av at det er sommer, og at ferien snart er her og sånt. Men det ser ikke helt sånn ut, enda. Jeg sovnet på sengekanten i går ettermiddag, og i dag har jeg vært på familiemiddag hos farmor og farfar. Nå merker jeg at jeg har mest lyst til å legge meg nedpå, men har egentlig en siste fremføring for i år som jeg bør jobbe på. Gruer meg som en liten unge. Det er liksom ikke så mye som skjer sånn skole-messig for tiden, og det merkes at det er eksamenstider og lite å finne på. Men akkurat denne uka er stappfull på hverdags-fronten også. Det skjer noe omtrent hver eneste dag denne uka, og jeg tror det tapper meg litt for krefter, dessverre. Men jeg får bare stå i det denne uka, så håper jeg det roer seg. Vi snakkes!

(Q) Hvordan er deres uke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg