zzunday

Heihei!

I går gikk kvelden i ett, da jeg først dro til mamma på ettermiddagen og hentet bilen der. Så dro jeg til ei venninne som jeg var hos i en times tid før jeg skulle kjøre henne videre på fest. Deretter kjørte jeg stesøstra mi og noen venninner av hun på et russeslipp langt opp i nowhere, eller Lardal, rettere sagt. Så hadde jeg litt tid til å slappe av med høy musikk i bilen og varmen på fullt, hehe, før jeg skulle hente venninna mi igjen. Jeg var passelig trøtt og sliten da jeg kom hjem igjen halv ett om natten, men jeg fikk sovet litt i morges. Så hadde jeg avtalt å dra på Foldvik familiepark sammen med min fine kollega og jentene hennes. Været var egentlig helt perfekt, men så skyet det til, og ble kaldere etter hvert. Uansett, vi hadde det utrolig koselig sammen, og fløy rundt mellom hinderløyper, dyr og togturer. Skikkelig søndagskos! Nå er jeg hjemme igjen, og har tatt meg til rette med en varm kopp kaffe og noen episoder med Friends. Kos dere videre i dag 🙂

(Q) Har dere gjort noe koselig denne søndagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg