på med sommerklærne

Hei, dere!

FOR et vær det er i dag!! Jeg mener jeg leste et sted i en artikkel på Facebook at i dag skulle det være varmere her enn på Grand Canaria – kan det stemme? Uansett, det er virkelig stekende sol utenfor vinduet, og jeg har allerede rukket å få en liten halvtimes sol på kroppen. Sommer-outiften er på, og jeg sprader rundt i t-skjorte og flowy’ shorts. Det er så deilig! Pappa og Janne har dratt ut på vannet med båten, og jeg tviler ikke på at de har det helt nydelig, så stille som det er på havet nå… Nå har jeg nesten akkurat ryddet og vasket badet og deler av oppe-etasjen, og det kjennes så deilig å ha mesteparten av det overstått. Nå kan jeg bare legge meg ut i sola med en bok og nyyte været! Ha en deilig dag, dere også 🙂

(Q) Er det like deilig vær der dere er?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg