00.59

Sitter fortsatt med løsvipper på, og har ikke mer enn tenkt tanken på å fjerne sminken. Der slo klokken 01.00. Er egentlig litt varm – har på en stor ullgenser, som jeg trengte for å varme meg tidligere i dag. Har satt en plate i CD-spilleren min. Jeg er jo ikke ‘retro-stilig’ nok til å ha sånn fancy vinyl-spiller. Men det gjør meg egentlig ingenting. Jeg er heldigvis fortsatt blodfan av den gode gamle CD-spilleren. En ganske god samling av CD’er har jeg også…. Det er Unni Wilhelmsen som ruller og går for øyeblikket. 
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har blogget ordentlig tidligere i dag, egentlig. (Nå ble det mye ‘egentlig’ her.) Har jo ikke gjort noen verdens ting. Sittet på sengekanten. Spilt litt piano. Redigert en vlog. Skal poste den her i morgen. Sittet enda litt mer på sengekanten. Lest i en bok. Men stort annet enn det har jeg ikke gjort. Så vidt vært ute av døren. Så jeg tror bare det står på latskapen min. Det er liksom ikke så godt å si hvorfor bestandig, men det har bare ikke slått meg i dag at jeg burde blogget tidligere. Så nå, klokken ett, en god time over midnatt, da sitter jeg (på sengekanten) og tenker at jeg skal blogge. Like etter at jeg har spist litt for mye godteri og sett på film for meg selv. Det er noe med den fredeligheten som senker seg når resten av huset har gått for å legge seg. Og det bare er meg og CD-spilleren min igjen. Da blir jeg liksom kreativ og får spesielt lyst til å være produktiv. Men likevel kjenner jeg på en liten anelse av sinnsro. Ganske deilig, det. 

Vel. Dette ble et rotete innlegg. Og helt ulikt fra hva jeg vanligvis skriver og deler. Håper det er greit. Men det er sunt å tømme hodet litt klokken ett om nettene også. Så ja, over og ut. 


min fineste, og trofaste, modell – Malin. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg