når (nesten) alt er unnagjort

Heihei!

For en lettelse det var å gå ut av klasserommet i går, og vite at jeg hadde levert fra meg en passelig god eksamen i medier og kommunikasjon. Vi hadde to dager på oss til å gjennomføre; dag én, som er forberedelsesdag, og dag som er produksjonsdag. Mandagen var den verste, og mest krevende. Vi trakk hvilket hovedområde vi skulle opp i, hvor de tre valgene var enten lyd, video eller tekst/foto/grafisk. Sistnevnte var mitt eneste håp hvis jeg skulle unngå totalt sammenbrudd. Og heldig som jeg var, trakk jeg nettopp det! Det var lykke i noen sekunder, haha.. Så fikk vi temaet “drømmekjæresten”, og oppgaven var å lage et magasinoppslag med bilder, tekst og grafiske elementer. Jeg klarte heldigvis å være både kreativ og produktiv på forberedelsesdagen, og det gjorde alt mye lettere for meg i går. Jeg visste ganske nøyaktig hvordan jeg ønsket at oppslaget mitt skulle bli seende ut, og hadde gode begrunnelser i refleksjonen min. Jeg vet ikke hvor perfekt eller superbra det ble, men jeg har en ganske god følelse. Og det er jeg glad for – spesielt eller en sånn type eksamen! Så nå er jeg jo søren meg ferdig… Med mindre jeg kommer opp i muntlig eksamen da, det gjenstår å se. Jeg hadde min siste vurdering i norsk i dag, som kom litt brått på (og som var relativt kjip rett etter eksamen-stress), men nå har jeg fått den overstått også. Dermed tror jeg nesten jeg kan stille meg inn i sommerferie-modus frem til det er muntlig-trekk. Ha en super dag!

(Q) Nærmer det seg slutten for dere også, eller gjenstår det mer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg