hviler i varmen

Heihei!

For en kveld gårsdagen ble!! Vi hadde det så utrolig gøy med å slippe dekknavn, og stemninga var i taket for å si det sånn. Jeg skal heller lage et eget innlegg om kvelden og slippet, for jeg har jo tusenvis av bilder, haha.. I dag har jeg vært på farten i lang tid. Først bråvåknet jeg i panikk over at jeg hadde forsovet meg til vasking og rydding av lokalet fra gårsdagen, men det gikk fint, jeg var bare en time sen. Så dro vi jentene videre for å spise pizza og kebab. Jeg har også vært en tur i byen for å gjøre et ærend for pappa, og det er ikke mer enn en halvtime siden jeg kom hjem. Så jeg har vært ute på farten stort sett i hele dag, og kunne trengt en liten hvilepause. Godt jeg ikke har store planer ellers i helgen. Nå skal jeg sette meg godt tilbake med en smoothie og en bok i varmen. Ha en fin lørdag 🙂

(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg