klarne hodet på kafé

Hei!

For øyeblikket sitter jeg på favorittkafeen min her i Larvik; Hungry Hearts. Jeg har bestilt meg en stor kopp med salted caramel latte, som er noe av det beste jeg vet. Her er det så deilige omgivelser, og det hender jeg drar hit for å jobbe med litt skolearbeid, blogge eller rett og slett bare koble litt av. Jeg liker å ha med en notatbok hver gang jeg er her, for jeg blir så ofte inspirert av å sitte å drikke kaffe med masse mennesker rundt meg og deilige farger rundt omkring. I dag har jeg ingen plan, men følte bare for å ta en latte mens jeg kunne slappe av med PCen eller boka mi. Ørepropper med musikk er også på plass. I dette øyeblikket hører jeg på den merkelig skjønne, portugisiske kjærlighetssangen som vant Eurovision. Den er så søt, og så underlig. Jeg liker det! Resten av dagen har jeg ikke stort med planer, så jeg får se hva jeg ender opp med etter jeg har drukket opp kaffen min og klarnet hodet (som jeg liker å si). Uansett, ha en fin dag!

(Q) Hvordan ser deres mandag ut?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg