Eurovisions festligheter

Hei dere!

I går var jeg jo på fest med min fine kollega og en gjeng venner av henne. Det hele var for å feire årets store begivenhet; Eurovision Song Contest, noe jeg bare digger.. Det er så gøy med Grand Prix og all stemninga som følger med! Vi møttes, spiste sammen, og så var det duket for sendinga. Vi dro den helt ut med stemmeskjemaer og poengsummer, og hadde det så koselig – og ikke minst sykt morsomt! Vi holdt på til langt på natt, og med energi nok til å løfte taket (vil jeg påstå). Nei altså, vi hadde det skikkelig herlig!
I dag hadde jeg bare én ting på planen, det var faktisk å være fotograf i en konfirmasjon. Det er lillesøstra til Maren som konfirmerte seg i dag, og jeg hadde lovet å holde av dagen for å ta noen fine portrettbilder og familiebilder for dem. Vi dro til Bøkeskogen, hvor det er helt nydelig på denne tiden av året med freshe, friske og de vakreste grønne bladene på trærne. Bildene ble såå fine, og jeg gleder meg masse til å gi de til dem! Nå er jeg en smule sliten, og skal ta det litt med ro fram mot kvelden. Kan hende jeg bør ta fatt på litt skolearbeid, men jeg ser an formen litt. Ha en fin søndag videre!

(Q) Fikk dere med dere ESC i går?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg