er det pollen

Hei, dere!

I dag var det deilig å våkne opp uten alarm, og ta innover at det er helg. De siste to dagene har jeg dessverre våknet opp med helt tett og vond hals, sånn at det blir ordentlig ubehagelig å svelge og sånt. Jeg var redd det var starten på en forkjølelse, det hadde jo vært typisk i dette været – varmt og kaldt konstant om hverandre. Men så kom jeg på at det faktisk kan være pollenallergien min som kicker inn om dagen. Jeg er egentlig ganske allergisk mot pollen (og diverse annet), men har liksom aldri blitt verre enn litt røde øyne, kløe i nesa og litt sliten. Men nå lurer jeg faktisk på om det kan være pollen som gjør at jeg ikke føler meg helt i slaget. Jeg har i alle fall laget meg melk og honning, for å prøve å kurere halsen litt. Sola skinner i dag også, og jeg skal garantert ut i løpet av dagen. Enten det er med bil eller ikke, haha!

(Q) Er noen av dere pollenallergikere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg