når fredagen kommer

Hei!

I dag har jeg hatt engelsk og samfunnsfag på skolen, og var rimelig klar for helg klokken to. Vi startet på en samfunnsfagpresentasjon i dag, som skal handle om konflikter i land, noe jeg egentlig interesserer meg veldig for. Blir nok litt arbeid på den i helga. Føler de dagene jeg var på skolen denne uka, gikk utrolig fort. Liksom bare flydd forbi, uten helt å vite om jeg har klart å være så produktiv.. I går var jeg på jobb igjen, og det var godt å komme tilbake dit, etter noen uker med alternative skoledager og ferie! Jeg fant faktisk ut at mandagen som var denne uka, var det akkurat ett år siden jeg var innom ØP for første gang, og avtalte med en av redaktørene at jeg skulle få være i praksis der. Så, om bare noen dager er det et år siden jeg hadde min aller første jobbdag. Herlighet, som tiden har gått!! Har vært i det miljøet der i ett helt år. Nesten så jeg blir litt rar av å tenke på det. Det er ikke så verst, da! Minner meg selv stadig på hvor heldig jeg har vært med den… 
Videre i dag skal jeg nok ikke så mye, kanskje en tur bort til mamma og de, kanskje kjøre litt. Har ikke lagt stort med planer. Litt skolearbeid bør jeg også prøve å få unna. Dessuten titter også sola frem her i dag, og temperaturen er heller ikke så verst. Får nok komme meg ut på et vis!

(Q) Hva skal dere gjøre i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg