på’n igjen

Heihei!

Har kjent på at oppstart etter selv bare én ukes ferie kan være tungt. Har slitt med å sove om nettene de siste dagene, noe som naturligvis går utover hvordan jeg er på skolen. Men jeg prøver å holde motet oppe, hehe. De to siste dagene har vi jobbet med medie, og det er skremmende nært eksamenstider nå… Kun en måned igjen (!!). Vi har prøveeksamen neste uke, og jeg er utrolig nervøs for den. Men det skal nok gå greit, så lenge jeg konsentrerer meg bra, og jobber godt tiden frem mot både prøveeksamen og den store, ekte eksamen. Det merkes at vi går mot slutten av skoleåret, for det er omtrent det eneste lærerne snakker om i timene. Flere som kjenner seg igjen? I morgen skal jeg endelig tilbake på jobb igjen, og det gleder meg meg masse til. Er faktisk en liten stund siden jeg var der sist, med tanke på ferien og klassetur uken før. Det blir godt etter to halvtunge skoledager.. Vi snakkes!

(Q) Hvordan er deres dager for tiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg