feelingen av ferie

Heisann!

Det er først i dag at jeg kjente på at det er påskeferie, og hvor deilig det faktisk er. Det er vel gjerne sånn når mandagen kommer, og man kan sove leenge..? Jeg har akkurat startet på en ny serie; 13 reasons why, og jeg klarer ikke legge den fra meg. Så store deler av gårsdagen (og litt i dag) har jeg sett på den serien i flere timer. Men så fikk jeg en snap fra Helene tidligere i dag, og hun lurte veldig på om jeg ikke kunne bli med henne på Rema for å kjøpe godteri, haha. Som den gode vennen jeg er, tok jeg mopeden bort til henne, og så kjørte vi sammen til nærmeste Rema for å benytte oss av priskrigen som pågår. Så fortsatte vi daten vår i byen, hvor vi satte oss på en kafé og drakk kakao. Ikke så verst måte å starte påskeferien på, mener jeg. Vi hadde det utrolig hyggelig!

(Q) Hvordan nyter dere påskeferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg