klassetur up coming

Heisann!

I går og i dag har jeg igrunn bare stresset rundt for å prøve å gjøre ditt og datt. Egentlig følt ting har gått hektisk for seg. Så har jeg jo helt glemt å fortelle det, men allerede i morgen, grytidlig, drar jeg på tur med klassen. Vi skal bare være borte i morgen og torsdag, men tanken slo meg ikke å nevne det her.. Turen kom litt fort på, så jeg har egentlig bare forberedt meg i går og i dag. Det er jo ikke så mye jeg behøver å pakke for ett døgn, men likevel bør jeg ha et par ting på plass. Så jeg driver et desperat forsøk på å pakke en bag nå, og krysser fingrene for at jeg får med meg nok, haha. Vi skal til Lillehammer, og bussen vår går fra skolen klokken 7.00. Tjohei. I Lillehammer skal vi blant annet besøke høgskolen, noe som sikkert blir artig. Jeg er spent på turen, i alle fall. Nå får jeg pakke litt videre, liker jo når ting er i orden i god tid. Ha en fin kveld 🙂

(Q) Har dere vært på klassetur i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg