musikk om morgenen

Hei!

I dag våknet jeg til et relativt tomt hus, hvor alle er på hver sin plass. Er vel egentlig dog bare alene i noen timer. Men det var deilig å ha friheten til å spille høy musikk på høyttalerne fra sengen, slik at det kunne høres jazz og visesanger i hele huset. Elsker å bare drukne i musikk, ikke gjøre noenting – kun kose meg med sangene. Er en skikkelig musikk-nerd, haha.. Så fikk jeg en melding fra stefaren min som lurte på om jeg hadde lyst til å ta en kjøretur, noe jeg gjerne ville. Spratt opp av sengen, og hev på meg en tunika-isj-sak, og droppet for en gangs skyld sminken. Vi kom fram til at vi kunne kjøre til Sandefjord, og der fikk vi oss en kort tur på Hvaltorget. Jeg fikk med meg noen ting fra The Body Shop og TGR, så nå er jeg fornøyd – hehe! Nå har jeg, igjen, satt på høy musikk, og tar det rolig med en kopp te. Kos dere i dag 🙂

(Q) Hvordan har dere startet lørdagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg