turvær og varme

Hei!

I dag var det skikkelig vanskelig å komme seg ut av senga. Jeg sov ikke spesielt godt i natt, og var ikke spesielt uthvilt da jeg våknet. Så jeg ble liggende og hvile frem til klokken var halv ett. Da følte jeg at tiden var inne for å stå opp. Så fikk jeg se hvor fantastisk vær det var ute, og jeg tror faktisk dette er den fineste og varmeste dagen hittil i år. Den sjansen måtte jeg benytte meg av, og jeg tok mopeden inn til byen hvor jeg gikk en tur i Bøkeskogen. Den er så vakker, og jeg tør vel påstå at det er Larviks stolthet. Jeg er alt for sjelden og går tur der, men i dag fikk jeg tatt meg en skikkelig gåtur, og det var så deilig! Det er jo bare vakkert. Følte meg skikkelig fresh der jeg gikk med solsteika midt i fleisen, musikk på ørene og totalt sminkefri. Det er litt trist å si det, men jeg går sjelden ut av døra uten sminke, men i dag trosset jeg egne grenser – og det føltes ganske greit! For en dag, elsker vårværet og varmen som kommer nå 🙂

(Q) Er været like herlig der dere bor?
(Q) Hva gjør dere i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg