tgi friday

Hei!

I dag har jeg vært i Oslo siden tidlig i morges. Måtte ta syv-toget fra Larvik for å rekke det jeg skulle der. Etter å ha gjort meg ferdig med det jeg måtte, gikk jeg litt rundt i byen for å slå ihjel litt tid, og for å vente til toget skulle komme igjen (og for å drikke kaffe på Espresso House), og koste meg litt i sentrum ved Slottet. Beina mine er rimelig såre og vonde etter å visstnok ha gått nærmere 9 kilometer – i følge helse-appen på mobilen, så jeg uner meg selv en liten pause før jeg skal videre senere i kveld. Mine to herlige, Ada og Embla, skal feire bursdagene sine i dag, og har rigget i stand skikkelig party – og jeg gleder meg så masse! Vi skal avgårde i syv-tiden, så jeg får bare ta det rolig de få timene jeg kan, hehe. Vi snakkes, ha en god helg!

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg