forblir slik

Hei!

I går var jeg en tur hos legen min, som kunne se at formen min ikke var helt grei. Det var jo derfor jeg var hjemme fra skolen også, men legen min mente det var litt verre enn som så. Jeg ble sykemeldt ut uka, og det virker ganske rart. Jeg tenker jo at sykemelding er noe man får fra jobb, men nå skal jeg altså holde meg hjemme eller borte fra skolen frem til neste mandag. Det er en merkelig følelse, men antakeligvis for mitt eget beste. I dag har jeg et par ærender i byen jeg blant annet må gjøre, og så skal jeg egentlig til farmor og farfar på middag. Jeg får se hvor mye jeg orker, men det er i utgangspunktet planen for i dag. Ha en fin tirsdag!

(Q) Hvordan ser deres dag ut?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg