ei syk, ei

Hei, dere!

For en helg, det har gått i ett. Jeg hadde helgevakt på jobben, og ansvaret for all kultur som skjedde. Fikk sett, vært med på og skrevet mye kult, men det var en liten påkjenning å jobbe totalt 24 timer fredag, lørdag og søndag. Men jeg liker å skryte litt av det, også, så jeg antar det går helt fint med meg. Men det kjennes på kroppen at jeg er sliten. Jeg måtte holde meg hjemme fra skolen i dag, jeg vet ikke om det er på grunn av all jobbingen, men jeg har så voldsom hodepine og kroppen verker såpass mye at jeg er redd skolen hadde blitt for mye. Håper jeg kommer meg på denne dagen hjemme, slik at jeg heller har mer krefter å gå på i morgen. Har laget meg smoothie, og hører på deilig musikk for å samle hodet litt. Vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan er formen deres i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg